Quie és l'ovella negra? (part 3)



10 comentarios:

Pite dijo...

ki sera el proxim? :{ jajaja

Sonseca dijo...

Nois,

Estem molt lluny del que s'hauria de definir un equip. Noto dins deles files del Banxui certa preocupació sobre qui o quins haurien de ser les ovelles negres. Si una persona que pensa que no pot jugar com a porter, perquè li fa mal la cara, però si com a jugador i a més rep dues pilotades a la cara, es argument de queixa, però només dins del vestuari. Fora d'ell no hi ha res que parlar.

Qui no recorda el transfuga Francesc Lloveras que, en comptes de jugar un partit, accepta anar a una festa a Lió on el 15% eren ties. Qui no recorda el baix rendiment d'en Joel les primeres jornades de lliga, qui no recorda els últims partits del Pite, qui no recorda l'egoisme de l'equip en cada partit...

Per tant, no jutjem si no volem ser jutjats i mirem pel bé de l'equip.

Tot ia mab això, en les ovelles negres sempre hi ha jerarquies. Sempre hi han més putes que unes altres.

Vinga petits. un gran BEEEEEEEEEE per tots.

Francesc dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Pite dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Iago dijo...

Ha ha ha ha.
L'equip galàctic s'està desmoronant.
Massa estrelleta junta és el que passa.

PS: Joel pq no tinc una foto teva k si no faig un ramat d'ovelles negres hahaha

Iago dijo...

Ara en serio no us prengueu tant en serio lo de les ovelles negres ni els comentaris (almenys de la meva part) que son de "cachondeo" si jo sóc la primera ovella negra i fallona.

Primer partit i empat, i a sobre em vaig empassar un parell de gols.

Visca Banxui, Visca Edmilson i Visca les ovelles negres de l'antic !!!

Pite dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Francesc dijo...

Joel, i pite borreu els vostres darrers comentaris, doneu massa informació, això ho mira gent de fora.

XAvi dijo...

Xavals, en especial tu joel, es tot puto cachondeo, aixi que no passa res. Lo que s'havia de quedar dins el vestuari per la meva part continua allà dins. I crec que es bó dir les coses tal cual es pensen, jo ho vaig fer, el iago i d'altres també cosa que ens permet fer el caxondeo ke kalgui i si cal passar-nos de la ralla.

Aixi que res de que es desmorona l'equip a munt i visca banxui! visca el cachondeo!

Mark dijo...

Avere el xavi te raó, nomes estavem de broma i de caxondeo!!! Quin mal hi ha? Venga nois a per l'Ilerfred.