Partit Diumenge a les 12 hores

Bones equip!!!

Primer de tot, dir-vos que estic molt impressionat per les magnifiques cròniques tant del Ruben com la darrera del Joel. A part, també m'ha sorprés molt l'allau de comentaris que ha provocat el últim partit. Tot això fa que cada dia estiguem més motivats per a mantenir la nostra ratxa triunfal i amb més ganes de que arribi el pròxim partit!

A pesar de totes aquestes dosis de motivació, em sap greu dir-vos que aquest cap de setmana no podré venir.. Us ho dic amb temps per a que aneu preparant la defensa.. Segur que aquest cap de setmana sereu suficients per fer un equip amb més recanvis que el de la setmana passada, a més, juguem contra els últims, però no val a confiar-se. Prometo que serà el primer i l'últim partit que causaré baixa. Estic segur que la meva ausència passarà inadvertida i sumarem 3 punts més que ens reforçaran al capdamunt de la classificació!!

Molta sort i fins al proper partit!!!

12 comentarios:

Mark dijo...

Hola Robbie!!! et trobarem molt a faltar però intentarem que la teva gran absència es noti els menys possible. Ets el jugador que fa que els que juguen mes avançats tinguin la confiança que a radere hi ha una muralla difícil de superar i que els pot servir pilotes que són mig gol. Ens veiem company!!!!

PD: Has dit que el partit és a les 12, pero no a on. Suposo que és a Alcoletge com em vas dir, no? Si és així podriem quedar a les 10:50 al lloc habitual.

PD2:L'ultim és el Vietnam?

PD3:Aneu confirmant la vostra presencia, gràcies.

Francesc dijo...

Osti Roby, et necessitem en defensa!!!Compromés cabró!! hehehe. Passa-t'ho bé el cap de 7mana per arribar amb forces al proper partit.

Us necessitem a tots aquest cap de 7mana. Són els últims però amb la baixa d'en Rob i el Pite de porter costarà molt guanyar-los.
Per la meva part, jo si que vindré el diumenge a Alcoletge. Estic molt refredat però el partit no m'el perdo. I tu tampoc Borràs!!

Edu dijo...

Ei Roby, al final no la pots empaquetar amb el tren? ;)Es que amb Renfe ja se sap... Tranquil que intentarem que no es noti la teva absencia. Ens veiem la setmana que ve!

PD: Equip, ja faré cap a les 11 al Semic. Fins diumenge!

Pite dijo...

Osti Roby k cabró un dia k mi poso jo... i ens fas el salt, k kabró. Weno Ruben ara tens tota la responsabilitat, ajjaja. I tu Maxi lopez joel (no tauries pogut definir millor)avere si t'estrenes d'una p... vegada!!! jajaja que dema nesesitarem els gols. Jo vindre i mi posare, records a tots.
PD: tinc el genoll fotut

Francesc dijo...

Puta mare, Rubèn m'acaba de fir que vindrà. Així que ja tenim la defensa assegurada.

Fins diumenge a les 11.(Borràs com arribis tard et fots tota la temporada de porter!!)

Iago dijo...

Ànims, i sort.

Jo no us puc ajudar, però d'aquí dues setmanes ja podré.

Fins aviat

Sonseca dijo...

Hola petits. Després d'una recuperació de mal de coll m'apunto al partit de diumenge a Alcoletge. Crec que l'entreno ha funcionat una mica i estaré a punt de cara a porta (suposo). Però estic el 100% recuperat. A les 10:50 al mateix lloc.

PD1: Pite no em convenceràs de posar-me de porter.
PD2: Edu, no es conya, torna a portar els pantalons que per ara ens porten sort.
PD3: Pite, ja et portaré els pantalons fashion per jugar de porter.

Fins diumenge.

XAvi dijo...

Kina motivació! Bueno akesta setmana serà complicada sense el rob pero farem el possible per kminimitzar la baixar.

Jo no posaria aquesta setmana al pite de porter, jo ho faria daki 2 pq ja tindrem al iago en punta...

En quansevol cas tinc unes ganes enormes de ke arribi el partit.

A por ellos oe! A por ellos oe! A por ellos oe!
A por ellos oe! oe! oe!

Jo tambe hi sere i ma dit el jordi ke tambe!

Mark dijo...

Xavi, hi ha més gent que pot jugar en punta sino hi ha el pite, entre el quals minclueixo, i tinc ganes de jugar aquest cap de setmana perque a la banda on micrustes tu no mo acavo de trobar molt a gust, però es fara el k sigui per l'equip. Fins demà companys!!!

Pite dijo...

Nova victoria del Banxui Intergestion , i com no, amb patiment final, 3-2. Sembla que estiguem destinats a guanyar d'aquesta manera tots els partits.
Felicito avui l'actuació dels defenses, k tot i trobarse sols amb algun contratac m'han deixat un bon sabor de boca.

Iago dijo...

Felicitats per la noca victòria.

PS: Jo arribaré amb molt baixa forma. Hem vaig trencar el dit petit del peu dret (el bo) i basicament fa 2 mesos que no toco una pilota ni faig res.

PS2: I l'Alberto quan torna?

Robinchel dijo...

Felicitats equip, som els millors!!!!!!

Pite, ja m'he enterat que vas marcar un gol de camp a camp i de porter. Tio, tens el gol a la sang, no hi ha partit que no suquis!!!!

Proper partit arribaré amb plena forma. Necessitava una setmana de descans, com el Ronaldinho, jaja. Sabem contra qui juguem???

Iagotron!!!!!!!!! Tio, que d'aquí dos setmanes te tenim a l'equip!!! El tiburón d'australia es menjarà la defensa rival!!! El alberto crec que torna cap al gener, serà un gran fitxatge també!!

Ens veiem el finde que ve! Aneu entrenant!!