9 Jornada F.C.Banxui Intergestion - Ilerfred i amistos

Juguem a les 7 de la tarda del dissabte al camp de gespa artificial de can rubies. M'he queixat de que el pavello es casa nostra i que no que i voliem jugar a l'exterior ke era una bassura, m'ha dit intentaran cambiar-ho en propers partits però no se com per que ja tinc el calendari que demà puajre.

D'altra banda en Ruben ha organitzat un amistos contra TALLERES EDCAR, a les 12:00h, al joc de la bola. Per comfirmar el partit preguem comfirmació de la assistencia, ja que el Ruben que es qui ho esta movent tot, necessita comfirmar-ho al altre equip. Jo vindre Ruben. Aixi podrem treballar aspectes que fallem.

Siusplau comfirmar assistencia als dos partits.

10 comentarios:

XAvi dijo...

Per aquest partit cal que sortim a tope perque ja coneixem el camp, no es podem permetre cap error que sino perdem tot el que haviem fet.

Concentrats i a tope!

Robinchel dijo...

Jo també vindré, als 2!!!

Iago dijo...

És el mateix dia el partit??

Iago dijo...

Jo només vinc al partit oficial, i com deia en Laporta recomanaria als que van als 2 partits que és moderin i es continguin.

PS: Abans del partit hem d'ensajar jugades assajades als corners.

Pite dijo...

jo si falta gent vindre al primer, sino no. pero al 2n si k vindre, k me de dosificar, jeje.

XAvi dijo...

El primer es l'oficial aki hi hem d'anar tots els possibles, al segon es l'amistos. O sigui pite vine al primer i si a cas no vinguis al segon.

Dissabte a les 7 lliga

Diumenge a les 12 Amistos

Mark dijo...

al oficial vindré, al amistos segurament també

Pite dijo...

osti no u sabia, llavors mapunto als 2, al primer mi deixare la pell, i al 2n el k men kedi, jejeje. amunt banxui!!

Francesc dijo...

S'han canviat els plans després de dilluns. Vinc als dos partits.
Al partit oficial en principi es posa el Borràs de porter, em va dir que volia posar-s'hi perquè eren més dolents, tranqui que no els deixarem xutar a porta.
Al segon també vinc, encara que tingui ressaca i sigui una ovella negra

Edu dijo...

Jo vindé al primer peró no al segon, que tampoc cal forçar... Fins dma!