KOMAK 7 - BOSCOS 2

Gran partit del Komak per moments, es hora de demostrar que la pressió de ser líder no ens pot
Només queden 5 partits!!!!!!, 15 puntets
Cap dels equips de dalt a punxat:
http://esportlleida.com/clafusa.html
Ficha:

Oriol (porteràs)
Alberto
Cesc (3 gols i quina forma)
Billy (1 golet, suma i sigue)
Iagotron
Pite (1 gol, puto xupón de merda) "Posant-se en forma"
Jowy (2 gols, avere si continua la ratxa)
Ras
Edu

Roby (en busca del genoll perdut)
Xapits (ese mister)

Marc Vilà (fent de coach de Tennis)

Roby comenta que passa amb el proxim partit al final.
Felicitats cracks

6 comentarios:

Robinchel dijo...

El proper partit és aquest divendres dia 20 a les 23 hores!!!

No sé si és pavelló o exterior, per tant porteu botes per a les dos superfícies!!

Ens veiem a les 22 hores al parking!

Fins ara cracks!!

XAvi dijo...

Joer no? Be jo no hi faltare, i si som suficients encara no jugare, i si som pocs pos fare el que pugui, jo prefereixo fer de mister ja ho sabeu.

Mark dijo...

Jo vindré segur nois. Fins divendres

Billy dijo...

Molt bé Robi, has sabut exercir perfectament de director esportiu - mister - jugador - representant d' equip per conseguir que el Montull ens aplaci el partit.
Allí estaré divendres.
A seguir amb la ratxa!

Edu dijo...

Jo no puc venir que tinc un sopar. A aquests els heu de guanyar que són dels últims.

Billy, a veure si penjes la noticia del Segre (si es que no era una trola...)

Francesc dijo...

Com està la lliga calenteta, calenteta. En principi en 4 de 5 guanyats hauriem de pujar. A per totes fins el final