TEMPORADA 2009 - 2010

Comencem a escalfar motors!!

- Hem de pagar ja la reserva per l'any que ve: si ho pots avançar Billy, ja t'ho tornarem. Així ens assegurem data i potser una plaça a primera si en sobren. Ho hem de fer ja!!

- Qui s'apunta per l'any que ve? Jo si!! Que la gent digui si vol assegurança o no. Depen de si teniu mútua o no.

- Tenim patrocinador? renova Komak? com ho tenim Marc??

- Nous fitxatges, perquè ens faran falta. Que proposeu???

- El dissabte 30 de maig sopar de final de temporada organitzat pel Montull al restaurant de Gualda (ens fa pagar 8 euros per cobert!!!) Em va dir que ell posava 27... + 8 = 35!!!!!
Qui vulgui anar que ho digui i farem sorteig. Si Pite ha guanyat Pichichi un cobert ha de ser per ell. Montull encara no ha comptat gols. Jo m'apunto al sorteig.


Vull respostes ja!!!!!!! jeje!!!!

Fins aviat i Força KOMAK!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comentarios:

Pite dijo...

Aviam si tenim sort i ens posa a primera. La meva continuitat per la temporada k ve no es segura. D'aquí unes 2 setmanes anunciaré les meves intencions de si marxo l'any k ve (Wales) o si em kedo, tot apunta a que no i seré, així k jo de vosaltres contemplaria la posibilitat de fitxar un altre killer, o posar en forma el Iago que a Bcn s'esta posant les piles enxufant molts gols xDDD. El Marc Vila tampoc i serà l'any k v,aviso.
Enga a cuidarse

Iago dijo...

jo no hi seré aquell cap de setmana així que no comteu amb mi

Força komak

Billy dijo...

Bones, comentar que a mi m' agradaria continuar amb l' equip l' any que ve. Hauríem de quedar un dia per a veure com ho plantgem, qui serem, patrocini, noves incorporacions,....
Jo també m' apunto al sorteig del sopar.
Per altra banda, podríem proposar un dissabte per fer sopar de l' equip. Què us semblaria el 1er cap de setmana de juny7