KOMAK 4 - ESTRUCTURAS NIETO 3

Partidàs del KOMAK després de remontar un 0-3 en contra.

Jugadors:

- Albert Herrero "Buki"
- Bilardini
- Fran (2 gols)
- Iago (1 gol)
- Jowy
- Oriol (porteràs)
- Pite (1 gol)
- Roby (el cojo de la pampa)

Míster:

- Mr. Xapits (1r entrenador - emulant en Guardiola)
- Marc Borràs (2n entrenador i speaker, jaja!)

Afició:

- Montse Bosch
- Mireia Tello
- Albert Farré
- Jordi Panadés
- El fantasma de la opera
- Marco Ras vanVasten (con gripe y a lo loco)
- Uns quillos que volien roba una pilota

Ho van veure per la tele:

- Els veïns de consell de cent/casanova (...)
- Els jugadors de l'espanyol i els de l'athletic (ja que no es van veure al camp)
- El Cooper (des de Boston)
- La Carmen de Mairena (es sap que no es perd cap partit del KOMAK
- Tots els amics del Punt X (cada partit posen pantalles gegants per seguir els desplaçaments del equip)
- La vaca de la vall de viana

Gràcies per venir! Us esperem el proper partit!!

Del partit no cal dir res més perquè va ser èpic i em faltarien paraules per descriure'l.

Ara, més que mai, hem d'estar tots units fent pinya, perquè TOTS som important i tots junts hem arribat fins a aquí. Tant sols ens queden dos partits, importantíssims tots dos, els quals hem de jugar amb la màxima intensitat i concentració.

El proper partit, vital, és aquest dissabte a les 20:00 hores al pavelló de Can Rúbies contra el Bar El Teu Espai. Encara no ho tenim fet i no seria bó que ens ho haguèssim de jugar tot a una carta l'últim partit, per tant aquest dissabte hem de sortir molt concentrats i prendre-ns el partit com la final que és, amb la mateixa motivació que contra l'Encofri.

Aneu entrenant que només ens queden dos setmanes!!!!

Ens veiem dissabte a les 19:00 h al pàrquing!!!


Som-hi cracks!!!!

14 comentarios:

Pite dijo...

Partidas, si senyor. No vam baixar el cap i vam continuar jugant com sabem. Contra el Bar el teu espai ens juguem el lideratge a falta del k digui el perruq. class, aixi k senyors a tope i intentem escalaruna mica mes.
Ps: Jo estic tocadissim del partit passat, pero nire calentant motors per arribar dissabte amb les millors condicions.

Ens veiem cracks

Mark dijo...

Ehh robbie!!! tem has deixat de ficarme a la fitxa jejeje.
Venga nois ens veiem contra el bar teu espai, avere si juguem igual k dissabte i aixi segur k serà un partit terrible!! ens veiem.

XAvi dijo...

Motl bé a tots! Kin gran partit! Vaig patir molt, però despres estava emocionat. Kin gran equip! Krek ke tots vam aportar lo nostre.

Però hem de sentar-nos a parlar entre tots quina variable fem servir pel tems de canvis i minuts jugats.

Jo reconec que vaig tindre un error de no fer jugar a l'edu a la segona part del altre partit però, es un error com el que tots tenim fallant un gol, un passe, tenin un mal partit, ... Que no hauria de passar d'un partit. No s'ha de fer mala sang tan gratuitament.

Jo rebo tots els pals i cada un m'expressa una opinio diferent.
Entenc que es part de lo que m'he de xupar com entrenador, pero no vull que ningu s'enemisti amb mi. I menys quan m'ho he currat molt perque aquest equip sigui una realitat.

La única solució es decidi un criteri per majoria i la resta acatar la desició.


Es definitiva, expresseu amb quina premisa hem de utilitzar:

- Tots juguem el mateix (per alguna cosa tots hem pagat el mateix)

- Cada un ha de tindre el rol que li toqui:segons calitat, estat fisic i com estigui jugant.

XAvi dijo...

Jo voto per la opció dos.

Cada un ha de tindre el rol que més ajudi al equip. Hem de anar a buscar la victoria sempre.

Pite dijo...

Molt bé per proposar Xavi, però trobo k a falta de 2 partits i jugant-nos l'ascens no es moment de parlar d'aixo. Jo ho comentaria de cara la temporada que bé, però ara no es moment d'això, ara és moment de pensar en l'equip i de fer un 2n ascens consecutiu i no de crear mal ambient, així que us demano a tots els que tingueu alguna queixa que pugui crear mal ambient k l'expreseu al finalitzar la temporada per tal de no crear mala maror.
A per totes equip.
La meva opinió esk cadascú a de jugar depenent del seu estat físic i aportació al equip, pero kom ja e dit noes moment de comentaru ara.

Robinchel dijo...

Varies coses:

1.- Marc, ja estàs a la fitxa, jaja! Sorry!!

2.- Segons les normes del Montull, només val el golaverage general. Això vol dir que a empat a punts amb l'Encofri, ens passen per davant. Per tant SI O SI, HEM DE GUANYAR EL PROPER PARTIT!!

3.- Molt bé Xavi per plantejar aquest tema, molt valent per la teva part.

Jo voto un entremig, com a mínim pel que queda per acabar la temporada. Per l'any que ve ja en parlarem amb calma.

En la meva opinió, hem d'assegurar un mínim de minuts per a tothom (mínim 15'), però no la igualtat. I la diferència entre jugar més o menys que la marqui el que estigui en millors condicions, és a dir, el que pugui aportar més PER A L'EQUIP en aquell partit concret.

És simplement la meva opinió i de cara l'any que ve la consensuem entre tots.

Billy dijo...

Komakians, sens dubte cre que dissabte es va viure el moment més intens de la temporada: guanyar a l' encofri remontant un 0-3, un equip que a la vegada estava empatat a punts amb nosaltres i en el que ens jugàvem en gran mesura, les nostres opciona a l' ascens.
Tenim a l' abast el poder conseguir pujar de categoria i tot i que juguem contra el líder, tenim potencial suficient per conseguir-ho, ho vam demostrar dissabte, el dia del Perruqeria Clas o en tants altres partits.
Fa falta un últim esforç i sens dubte, si tots juguem com sabem, mostrant-nos com un equip i amb màxima intensitat, segur que guanyem.
Per últim dir que crec que tots aportem alguna cosa positiva a l' equip, però el debat dels canvis el posposaria per quan hagi acabat la temporada. En els 2 partits que queden, hauria de jugar qui estigui bé físicament i qui ho estigui fent bé en aquell moment sobre el camp, independentment de com es digui. Fem servir el sentit comú en benefici de l' equip.
Força Komak!!!

Mark dijo...

Jo estic d'acord de ficar sentit comú el que queda de temporada i fer el possible per poder pujar de categoria.
Desprès un altra cosa, Robbie sisplau aclara amb el Montull lo dels dos partits que no ens conten a la classificació. Ja se que en teoria no te k haver problemes, pero per si de cas parla-ho.
I merci per lo de la fitxa jejeje.
Ens veiem cracks!!

Francesc dijo...

A fer el possible per pujar a primera!!!
Segons el que ens ha dit el Roby, de les regles Montull, això no està fet ni molt menys. Roby truca'l per a que ens posi els dos partits de menys. Encara ens la liaran.

Pite dijo...

Ja ens han penjat el video nois
Aqui el trobareu:
http://esportlleida.com/torafusa.html
Victoria per recordar.
Es veu la meva trompada k em vai fer mal al braç, i la pilotada k fa fer el roby desde el bankillo al final del partit,jaja.
Per cert mirant el video,el Estructuras va fer kom a el triple d'ocasions k nosaltres, jajaj
Fins dissabte

Iago dijo...

Jo voto pujar a primera!!!!!
Xavi per la meva banda crec que has de fer el necessàri per pujar a primera. Per mi tens llibertat absoluta.

Força Komak

Iago dijo...

Segons el Sr. Montull. Val el Goal average global. Això vol dir que necessitem aconseguir 4 punts de 6 per dependre de nosaltres mateixos.

O sigui que contra BTE hem de jugar igual de motivats que contra el Encofri ja que si perdem casi segur que no pujem (Clarament opció 2).

(A no sé que golegem per molt als Faltats l'ultim partit)

Pite dijo...

Ei gent, no vull ser negatiu, pero repassant el video, la vritat esk no vam jugar massa be, ells van fer masses ocasions. Em de defensar millor. El segon gol crec k el k xuta lavia de cubrir jo, i al 3r gol, el seu jugador xuta sol.
Un altre punt a millor son les barreres a l'hora de xutar les faltes. Les barreres en futbol sala no es mouen se queden quietes i ben enganxades, i els jugadors de la barrera mai mai mai salten,la barrera estar per cubrir l'espai. Fai akesta reflexio perk si mireu el partit detingudament i sense euforia veureu k em fallat bastant, i fixeuvos i en les barreres dels dos ekips en diverses faltes k es xuten ja vureu kom ni ens estem nosaltres kiets ni ells tampoc. aixi k de deures tots a mirar el video i a tope de motivació el dissabte , perk si jugant malament guanyem,imagineuvos jugant be el k farem.

Robinchel dijo...

Al loro!!! Que no us embauquin!!

Aquesta crònica, escrita inicialment per mi, ha estat manipulada pel Mr. Xapits!

M'eximeixo de tota responsabilitat del que hi ha escrit!!!

JAJA!!!