Calçotada dissabte 21-03-09


Aquest divendres juguem el darrer partit de la temporada. Una gran temporada on fins al darrer moment hem lluitat i lluitarem per estar en la zona més alta de la classificació.

Per tal de despedir la temporada de lliga (encara queda la copa) proposo fer una calçotada aquest dissabte al migdia tots els membres de l'equip. Com a propostes, proposo les Basses d'Alpicat. Si en sabeu d'altres proposeu-ne)

N'heu responent al missatge per dir qui podrà venir o si esteu d'acord amb la proposta.

Per cert la classificació actualitzada ja està penjada:

http://esportlleida.com/clafusa.html

Salut i força al canut

5 comentarios:

Iago dijo...

Jo no podré venir al partit, ho sento. Encara que poca cosa es pot fer ja. Només espero que puguem pujar amb alguna carambola o pq marxi algu de primera pq sino rodaran "cabezas".

Robinchel dijo...

Iago, me fas por!! jaja

Jo el dissabte estaré per Lleida, així que m'apunto a la calçotada.

Crec que és un bon dia per quedar tots i així oblidar el mal trangol del cap de setmana passat. Jo personalment vaig acabar molt tocat després de la derrota i crec que quedar tots per anar a fer una carnada podria estar molt bé!!

Ens veiem passat demà cracks!!!

Pite dijo...

Jo suposo k hi sere. Vindre al partit i a la calçotada. Espero k hi hagi alcohol, perk jo tinc moltes penes per oblidar. Mavia fet mases ilusions, i la garrotada del altre dia per a mi va ser brutal. Ara nomes ens queda guanyar i esperar.
Vagi be gent.

PS:Prometo hat-trick pel partit.

Iago dijo...

Ànims Pite!!
Tots sabem qui és l'estrella de l'equip. L'any que ve sense tu no sé que farem al komak. Haurem de fitxar alguna davanter estrella per compensar. Perquè entre Ras, Mowy i jo no marcarem ni al Arco Iris

Iago dijo...

Arc de San Martí en català