Resultats i Classificació 4ª Jornada


La cosa està que trina, molt igualada desprès d'aquesta jornada sens dubte. Llàstima de no haver guanyat l'últim partit, per tant en el pròxim em d'anar encara amb mes ganes i espero que amb mes efectius sobretot en defensa. Ens veiem i aqui us deixo la jornada. Adeu!!! 


BAR TEU ESPAI

6

MET BODY GYM

1

BOSCOS

0

ESTRUCTURAS NIETO

4

FERMAFIX

3

ELS FALTATS

1

FLOR VIMBODI

4

PERRUQ. CLASS

1

PISCINAS

7

KOMAK

5

BAR CAPPONT

1

GRUP NAYOX

2

E Q U I P S

 

PJ

 

PG

 

PE

 

PP

 

GF

 

GC

 

PU

PERRUQ. CLASS

 

4

 

3

 

0

 

1

 

12

 

8

 

9

KOMAK

 

4

 

3

 

0

 

1

 

20

 

14

 

9

PISCINAS

 

4

 

3

 

0

 

1

 

16

 

12

 

9

BOSCOS

 

4

 

3

 

0

 

1

 

12

 

11

 

9

GRUP NAYOX

 

4

 

2

 

1

 

1

 

10

 

9

 

7

ESTRUCTURAS NIETO

 

4

 

2

 

0

 

2

 

14

 

7

 

6

LA FLOR VIMBODI

 

4

 

2

 

0

 

2

 

20

 

11

 

6

BAR TEU ESPAI

 

4

 

2

 

0

 

2

 

13

 

9

 

6

FERMAFIX

 

4

 

2

 

0

 

2

 

11

 

10

 

6

MET-BODY-GYM

 

4

 

1

 

1

 

2

 

14

 

19

 

4

ELS FALTATS

 

4

 

0

 

0

 

4

 

10

 

23

 

0

BAR CAPPONT

 

4

 

0

 

0

 

4

 

8

 

27

 

0


4 comentarios:

Francesc dijo...

Xavals de l'equip. Després d'haver estat "tres" jornades absent per diverses raons, torno per jugar contra els Perruqueria Class. Com que no hi ha n'hi l'Alberto ni el Robles, jo i el Xapits ocuparem la línea defensiva.

Ens els menjarem vius!!!!!
Força Banxui-Komak-Els Roures!!

Robinchel dijo...

Molta sort nois!!!!!!!!!!

Espero que guanyeu, estic segur que si!!!!!

Em sap molt greu no poder venir, intentaré que sigui l'únic partit de la temporada que falli.


A por ellos. Recordeu que som els millors!!!!

Edu dijo...

Ei gent, jo volia descansar aquesta setmana, encara q vindré per si falta gent.Ens veiem!

Francesc dijo...

Edu has de venir avui tio, ens falta molta gent.

Jo em vaig lesionar ahir al turmell en el partit de futbol-sala dels amics del bacon.

Provaré de jugar infiltrat.