Amor por una camistea...

Aquí teniu la selecció de samarretes amb els seus corresponents preus, el tema de la serigrafia l'he de acabar de pensar una vegada seleccionem la samarreta.

No us oblideu de votar!!!! Dissabte a les 3:00 es tanca la votació, look it campeon!

Trobareu sota la vostra samarreta predilecta la referencia que heu de votar en la estadistica de baix.






Preu: 25 € - Inclou pantalon i mitjetes color taronja. Ref. (votació):21fran




Preu: 36€ - Just d'estocs en tenen 12, justes. Aixì que ens hauriem de decidir ja! Ref. (votació): 01Borras



Preu: 15€ . Ref. (votació): 27pite





Preu: 12 € - Ref. (votació):56 Panades




Preu: 20 €. - Ref. (votació):39 cooper



Preu: 38 €. - Ref. (votació):02ruben




Preu: 20 €. - Ref. (votació): 78 roby






Preu: 10 €. Ref. (votació): 37 eduardAdidastaronja








Preu: 15 €. - Ref. (votació): 90 palacios



Preu: 10 € . -Ref. (votació): 0037Adidasbluesky



Preu: 15 €. -Ref. (votació): 26 Barata




9 comentarios:

Juan dijo...

Hola a tots, fa molt q no se res de vosaltres ni vosaltres de mí.

Dir-vos que he pillat una merda a l'ull q es va fer més greu del q es pensava i encara passarà un més fins q hi vegi en condicions.

Al menys el tema està molt clar ja i el tractament en marxa, el q passa és q és molt lent de curar, però tranquils que la meva visió de "lince" no desapareixerà encara.

Conteu amb mí com a reforç de tardor, ja conto els díes per debutar amb aquest gran equip de panxuts.

Una abraçada forta, ja tinc ganes de "veure"-hos.

Per cert, Xavi, sóc Palacio, no Palaciossssss!!!

Juan dijo...

Una cosa més, la pilota que pillaria sense pensar-m'ho és la etrusco però si som un equip de sala no crec que aquestes pilotes tinguin gaire sentit no?

En fin, jo ja he votat, q us dónin pel cul!!!

Pite dijo...

Trobo que es molt millor comprar la primera samarreta perque inclou pantalons i mitjetes, i aixo sempre esta be. Per cert xavi aqui et deixo una pagina web on venen equipacions completes entre 20 i 25 euros : http://www.futbolsoccercenter.com/

Pite dijo...

si mires a equipaciones umbre de la pagina web k te ensenyat crec ke vist elprimer conjuntam elnomde fran per nomes 19 euros.records a tots

Francesc dijo...

Quina currada Xavi!!
Ja he votat a tot menys a l'equipació del porter. Els porters de futbol-sala no porten guants perquè s'atrapa millor la pilota d'aquesta forma, recordeu que és més petita que al futbol gran.
Pel que fa a l'equipació de porter, algun traje cutre estaria bé, però només la part de sobre.

Mark dijo...

Xavi a part de lo que ha dit el Fran, que te raó, per si de cas jo tinc uns guants de porter que em vau regalar una vegada o sigui que ja els portaré i així no cal comprar-los.

Mark dijo...

Pel que fa a la camiseta, tinc els meus dubtes jeje, estic entre la del pite i el palacio, i la cosa està molt igualada!!
La equipació umbro no esta mal i amb mitgetes i pantalonets esta be, però si tels compres baratillos a part, amb qualsevol de les altres dos camisetes que te dit, et costarà si fa no fa.

XAvi dijo...

Si la pàgina web està bé pite, però comprar per internet en quansevol lloc es si més no perillos. A més que he mirat preus i es si fa ho no fa igual en tot o un pelet més car, a aixì li has de sumar dos handicaps: temps que tardes en rebreo, no sembla una grna pàgina, i els calers del transport, ke kom va a pes, 12 samarretes pos pesen una mica.

A més quina garantia ens dona aquesta gent, i si arriba una estripada que?
Aixì que trobo que es millor comprar-ho a lleida i pogué reclamar arribat al cas.

A més el tema de la serigrafia es perillos encarrgar-ho a quansevol, ho dik pq estic acostumat a treballar amb akesta mena de proveïdors pel meu curro i te foten unes xapusses! Aixì que si no us sap greu prefereixo controlar-ho.

Nete: Pido disculpas per haver-te ofés. VA ser un lapsus, tinc present que es palacio, més que per tu, per t'on pare, a tu et relaciono més amb nete, que es més amoros ;)
Nete recuperate! Animos!

El primer partit de lliga ja sortirem tots amb una samarreta al camp que posi: "Nete estamos contigo, tu puedes!"


Mark el tema dels guants estas seguer que vols fer aquesta donació per l'equip!

Per cert mark, no podries vendre un patrocini de l'equip a ta mare i portem el logo del Komak a la maniga! Ja li farem bé de preu ;)

Mark dijo...

Xavi, pel tema dels guants, no et preocupis els puc deixar a l'equip sense problemes, però em sembla que no els farem servir massa com diu el Fran en futbol sala.
Per una altra part intentaré ficar a la maniga el logotip del Komak, ja ho preguntaré avere que em diuen.
I per últim dir-te Xavi, que no agafis les camisetes totes de la mateixa talla, perquè a l'equip tenim jugadors que són un toros i n'hi ha que som mes esquifits jeje, ok?
Venga tio, ens veiem demà al entrenament oficial a porta tancada.
Bye!!!