KOMAK 3 - FERMAFIX 2

Molt bona victòria del Komak amb pocs efectius, que serveix per no despenjar-nos de la part de dalt i seguir aspirant a l'ascens.
Només vam ser 6 jugadors de camp, però es va jugar amb molt ordre defensiu (no ens van fer ni un sol contratac, és a dir que tots els gols seus van ser per encert seu i no per error nostre) i vam tocar molt més en atac, buscant sempre la millor opció i no només al individual.

Jugadors:

- Albert Herrero
- Bily
- Edu (porter)
- Fran (1 gol)
- Marc Ras
- Pite (2 gols)
- Roby (lesionat i míster)

Animadores:

- Montse Bosch: gràcies per venir! Va venir als últims 5 minuts i vam marcar el 3-2!
- 2 amigues del Bily: A veure si les presentes!!!

Digueu algo pel proper partit, perquè em sembla que només erem 5.... (jo no podré jugar):

- Albert Buki
- Bilardino
- David porter (lesionat)
- Edu
- Fran (diu que es queda a Barna).
- Iago (si no vens te la tallo!)
- Joel (A poc que puguis vine. Digues algo!)
- Marc Borràs
- Marc Vila (exàmens)
- Mele (algú sap on para???)
- Pite (Barna exàmens)
- Roby (lesionat - míster)
- Xapits (stage amb els New York Red Bulls - Major League Soccer)

Total que segurs, en principi només tenim: Albert, Bily, Edu, Iago i Ras. Els rivals van penúltims però ja veieu el que va passar contra els Faltats, per tant hem d'anar a tope. Si algú més pot venir, a poc que pugui que ho faci!!

* Jo fins que no estigui recuperat del tot no tornaré a jugar. Em sap molt greu, però és l'única manera de recuperar-me, perquè si forço torno enrera en la tendinitis.

El proper partit és el 24-1-2009 a les 20:00 h al pavelló de Can Rúbies, quedem a les 19:00.

Força KOMAK!!!! Al loro! Que no us embauquin, que no estamos tan mal!!!

8 comentarios:

Francesc dijo...

Molt bon partit equip!!!

La primera part va ser nostra i la segona seva. Per sort vam tenir l'encert de cara en els darrers minuts.

A per la segona victòria consecutiva el proper partit.

Senyor festucmecànic, vau jugar un bon partit, a veure si ens veiem un altre cop, fins la propera.


P.D.: Roby corregeix el títol 3 a 2

Mark dijo...

El Joel m'ha dit que no vindrà perque te tendinitis al genoll i això en te per dos mesos també.
Per tant som cinc.
Robbie si et poguessis ficar de porter seria una ajuda pk cinc ho passarem malament. Nomes es una sugerencia i ja se que faràs el que calgui, pero sent cinc ho tenim complicat. Que torni el Vinyes!!! jeje.
Ànims nois.

Mark dijo...

El Joel m'ha dit que no vindrà perque te tendinitis al genoll i això en te per dos mesos també.
Per tant som cinc.
Robbie si et poguessis ficar de porter seria una ajuda pk cinc ho passarem malament. Nomes es una sugerencia i ja se que faràs el que calgui, pero sent cinc ho tenim complicat. Que torni el Vinyes!!! jeje.
Ànims nois.

XAvi dijo...

Ja era hora de recuperar la senda gloriosa!

Robinchel dijo...

Ei Marc!!

Ja m'agradaria jugar encara que fos de porter, però no ho dic coma excusa, en absolut, però de porter és la posició que em va pitjor perquè al estar flexionat tinc el quàdriceps sempre en flexió i em ressenteixo més que de jugador...

Em sap molt greu no poder ajudar-vos!!! Demà parlaré amb el Montull a veure si ens deixa fer algun fitxatge per suplir les baixes!

Força KOMAK!!!

XAvi dijo...

Ahir vaig parlar amb el marcus i li vaig dir ke segurament vindria. Pero veig ke els meus talons no evolucionen aixi ke hem sembla que no estare recuperat a temps.

No se si ho sabeu pero el dia avans de marxar a NY me vai fotre una ostia com un piano (no vaig caure, pero l'impacte te cages) i hem vai xafar els dos talons (vaig estar d'un trist de kedarme sense travel). Aquests dies ke he caminat una animalada me cascat molt mes el peu i ahir semblava ke anava a millor pero avui hem torna a fer mal, i no crec que pugui jugar.

A més encara hem fa mal el braç de l'últim dia ke vaig jugar de porter de fa dos semanes, aixi ke lo veo xungo!

Iago dijo...

Conteu amb mi.
Quan és el proper partit?

Robinchel dijo...

És aquest dissabte a les 19:00 hores al pavelló de Can Rúbies!

Ja ho havia penjat, això és que no llegeixes!

Iago, aquí va a haber pollo!!! jaja