CLASSIFICACIÓ ACTUALITZADA I NOTICIES KOMAK

Bon dia equip!

Us penjo la classificació actualitzada, per a que vegeu que, com diu el crack Pite, està apretadíssima:

E Q U I P S

PJ

PG

PE

PP

GF

GC

PU

PISCINAS

9

7

0

2

44

30

21

PERRUQ. CLASS

9

6

1

2

28

20

19

BAR TEU ESPAI

9

5

1

3

43

24

16

KOMAK

9

5

1

3

41

31

16

MET-BODY-GYM

9

5

1

3

38

35

16

BOSCOS

9

5

1

3

29

33

16

FERMAFIX

9

5

0

4

37

27

15

ESTRUCTURAS NIETO

9

4

1

4

37

27

13

LA FLOR VIMBODI

9

4

0

5

45

41

12

GRUP NAYOX

9

3

2

4

21

30

11

BAR CAPPONT

9

1

0

8

20

53

3

ELS FALTATS

9

0

0

9

24

56

0


Hem d'intentar tornar a encadenar una bona ratxa de resultats que ens permetin optar, almenys, a la segona posició de la taula. Per a aconseguir aquest objectiu hem d'anar partit a partit, intentant venir a les convocatòries, i jugant amb cap, de manera ordenada, defensiva, sense complicacions i afavorint el joc col·lectiu a l'individual. Hem d'aconseguir ser un bloc compacte i inexpugnable en defensa i segur que, anant partit a partit, aconseguirem bons resultats!


Per altra banda, sento comunicar-vos que per prohibició del metge (hi he anat aquest matí) no podré tornar a jugar durant una temporadeta...al menys fins al febrer.

M'ha dit que tinc una tendinopatia (rollo tendinitis) del tendó que uneix el quàdriceps amb el genoll. M'ha demanat una ecogràfia del musle i 15 sessions de rehabilitació. I que no faci esport fins a que no estigui curat perquè sinó no paro de recaure i no avanço amb la curació.

Per tant, i com a un dels capitans :-), demano a l'equip que li foteu canya en aquests partits, sobretot en defensa, i li demano al Joel en particular que sigui el meu substitut (no parlo de posició però si com a jugador!!).

Fins aviat cracks!!!

13 comentarios:

Francesc dijo...

Noticia dolentíssima!!!
El nostre millor tancador no pot jugar durant dos mesos.

Roby estem amb tu en el temps de recuperació, intentarem continuar la ratxa positiva dels darrers tres partits.

Recupera't crack.

Iago dijo...

Roby està molt bé tot el que dius, i ànims amb la recuperació.

Però crec que és hora de pensar més en l'equip (crec que no ho estem fent prou).
Jo reconec que desde l'inici de la temporada no he estat gairé fi i no he jugat gaire, i segurament hauria d'haver jugat menys degut al meu baix rendiment.

És per això que demano al entrenador Barata que fagi jugar al camp qui millor es trobi en aquell moment, es a dir qui pugui ajudar més a l'equip... en altres paraules la regla de la proporcionalitat de temps no ajuda y no estimula a l'equip, es a dir no funciona!!!! I ho dic jo que hauria de jugar menys degut al meu baix rendiment aquest temporada

XAvi dijo...

Quan tothom estigui d'acord aplico la proposta del sr. Iago.

Ki es el monjo????

ROb, merda! Tot i ke ja ens ho pensavem es una pessima noticia! Alberto te necessitamos no falles!

Pite dijo...

Osti puto Roby recuperat aviat, de mentres, Cesc i Alberto us necessitem més que mai.
Aviso també que per akest partit faltarà el Marc Vila. I també accepto la proposta del Iago, quan te surt un partit dolent, no has de jugar elmateix que quan estas fent un gran partit.
Partit divendres ales 23:00?

Robinchel dijo...

Una altra mala notícia:

El Marc Borras (alies Ras, entre d'altres, jeje) té sopar d'empresa el divendres a les 22:00 hores i no pot venir. Ja ho ha preguntat però l'hi han dit que no pot faltar...

Estem en quadre... Jo, si no hi ha porter, em poso.. Però és el màxim que puc fer, ho sento.

NO SE A QUINA HORA ÉS EL PARTIT. QUI TINGUI CALENDARI QUE HO CONFIRMI, ES IMPORTANT!!

Fins ara cracks!!

Robinchel dijo...

PARTIT DIVENDRES A LES 23:00 HORES.

CONCENTRACIÓ AL PARKING A LES 22:00 HORES

Mark dijo...

Ei nois ho sento molt, com diu el rob tinc el sopar el divendres a les 10 i no em deixen venir al partit. Em sap greu perque se que estem en quadre pero no hi puc fer mes.

Espero que els que jugueu ho feu força be i intenteu guanyar, anims!!!

Francesc dijo...

Xavals, me n'he enterat fa poc.

Hem fot molt però jo també tinc sopar d'empresa aquest divendres a Barcelona.

Això de fotre un partit divendres en aquestes dates és lo que comporta.

Ho sento molt. A veure si la resta hi ponde anar.

XAvi dijo...

Doncs jo hem pensava que teniem partit dissabte. Per mi es impossible venir.

Demà divendres vaig a fer una visita amb la RosaMari a Alacant i no crec que arribem fins les 2 del mati però després de conduir 11 hores, tampoc tindre forces per aguantar-me al camp, suposant que arribessim alhora.

Aixi doncs no espereu que vingui. Que tingueu sort, ja us trucare per a veure que heu fet!

Iago dijo...

Crec que seria més fàcil dir les presones que vindran per si em de cancelar el partit. Ja que la penya aquí es desperta al últim moment:

Que jo sàpiga:
Pite
Billy
Edu
Albert
Joel??
Porter??

Iago dijo...

Marc Vila?

Pite dijo...

He parlat amb el Roby, i al final si no passa res al partit serem:

Joel
Billy
Edu
David(farà de jugador)
Mele(porter)
Pite

Mister(Roby)

Així que Roby te les hauras d'enginyar per plantar cara al Bar el teu espai.
Si perdem, sentiu-vos culpables tots aquells que tingueu lapanxa plena delsopar d'empresa

Robinchel dijo...

Doncs molta sort necessitaran els que avui juguen perquè estem en quadro...

Porter: Albert Herrero (lesionat) o jo (lesionat).

Jugadors:
- Pite
- Joel
- Edu
- Bilardino
- David (abans porter)

Si haguèssim avisat amb temps, potser (tot depen de l'altre equip) hagèssim pogut aplaçar el partit. Però hi ha un mínim de 3 dies.

Crec que tots tenim calendari o en el seu defecte el mòbil d'algú que en té, i la pàgina web per comunicar-nos.

Els sopars d'empresa són ineludibles, però almenys en el meu cas, sé de fa un més quin dia el tinc.

Estic segur que amb una mica més d'interés per part de tots l'equip funcionaria molt millor.

Avui els que anem al camp intentarem donar-ho tot i només pel fet de planatar-los-hi cara ja serà una victòria, sigui quin sigui el resultat.

Ens veiem a les 22:00 h