BOSCOS 5- 3 KOMAK

Partit totalment nefast per part del komak, on hem començat perdent 3-0 i ens hem posat 3-2, però hem acabat 5-3.
Personalment crec k al komak li falta, però molt esperit de sacrifici, i on els canvis i les alineacions són lluny de ser les ideals. Tothom vol jugar sigui o no el moment ideal, per això desde aquest moment invito a tothom a que faci un pensament i si realment li importa l'equip i la gent amb la que juga que accepti el rol que li toca, sino aixo serà una broma i jo realemnt me pensare si val la pena baixar cada finde per a que un parell de jugadors se barallin com si fossin benjamins, i no juguem com un equip i pensant per l'equip.
Sembla que ens falta moltissim per apendre.
Pite.


- Billy (espectador)
- Buki
- Edu
- Iago (1a part porter)
- Jowy
- Marc Borràs
- Marc Vila
- Pite (3 gols)
- Roby (2a part lesionat i porter)

3 comentarios:

XAvi dijo...

Pite nomes pucdonar-te al rao. Fa molt temps que lidio com a "mister" amb tot aixo. Jo crec que ningú ho fa amb malicia, es l'afany de aportar coses a l'equip pero aquest impuls positiu per part de cada u es tranforma de vegades en una cosa dolenta pel colectiu. He de felicitar-te per tenir el valor de fer aquesta reflexio. Per la meva part nomes afegir que sere el proxim partit per aportar el meu gra de sorra des de la banda. Amunt amics!

Sonseca dijo...

Pite, molt bona reflexió. Només vull donar disculpes pel meu mal comportament, al ser un dels benjamins que inútilment es van abarallar, i pel meu mal joc, tal i com alguns companys hem van fer veure. Pel bé de l'equip, donat que som una gran plantilla, i pel meu baix estat de forma, és a dir, no hem trobo perfectament per jugar; li vaig dir al Rob, al Francesc i al Yago que no tornaré amb l'equip fins a la segona volta. Concretament el partit de tornada contra el Piscinas. Que consti que no dimiteixo, sinó que entrenaré per banda fins guanyar físic i confiança, ja que ara per ara, no tinc ni una cosa ni l'altra. Aixó sí, vindré a veure els partits.

Robinchel dijo...

Bé Pite, bona lectura del partit i dels problemes de l'equip. Sobretot crec que ens ha faltat molt esperit de sacrifici i sobretot concentració.

Jo personalment, no estic en massa bon moment de forma (es responsabilitat de cadascú de nosaltres intentar entrenar durant la setmana per poder estar en forma per al partit i aportar el màxim a l'equip), i a més, vaig acabar amb molèsties al genoll esquerra que em sembla que em mantindran un temps apartat de l'equip...