QUARTS DE FINAL DE COPA!

Xavals!

M'ha trucat el Montull (extrany que aquest cop m'hagi trucat tan d'hora...)

Els quarts de final els juguem aquest divendres dia 18 a les 22:00 h a dins el pavelló de Can Rúbies (per si de cas porteu multitacos també, que no us passi com a mi l'anterior partit, que van dir pavelló i després vam jugar a fora amb pluja...).

Juguem contra FONT. O. BRESOLI/FERROCONSA,
sisens classificats de 1ª. Aquest equip és bastant bó, per tant haurem d'anar a tope per guanyar-los!!!

Confirmeu assistència!!!

Quedada el divendres a les 21:00 h al pàrking dels roures!


Ens veiem!!!


4 comentarios:

XAvi dijo...

Jo comfirm-ho la meva presencia! A Loro que hemos de passar!

Aquest cop podem ser del 4 millors!

Pite dijo...

a mi compteume

Robinchel dijo...

Hem de superar la barrera dels quarts!!!

I tu Iagotron, vindràs o què??? A veure si dius algo, jejeje, que aquí som quatre gats!!! Francesco, tu vindràs també, no???

I la resta, si us deixeu caure pel blog, deixeu les vostres impressions, jeje!


Fins aviat!

Pite dijo...

Ei, jo estic amb molesties, aixi que fins a ultima hora sere dubte, jeje. iago, cesc, alberto, baixareu?
PS: les fitxes les he trobat per l'habitació del fran