Karts i dinar, trobada final de temporada

Eis equip!!

El darrer partit, com tots sabeu, vam caure per 4-2 a quarts com la "roja" fa normalment.

Al final d'aquest, vam decidir que aquest cap de setmana que ve fariem uns karts a Juneda i tot seguit un dinaret amb un bon vi. Així que si ningú diu el contrari ho farem dissabte 26 al matí.

En principi ja han confirmat assitència de l'equip el Joel, Iago, Pite, Xapits i Jo. A veure si ens movem una mica per anar confirmant assistències.

Xapits has preguntat preus? El Marc Bergés també s'apunta als karts.

A muoversi bastardi!!!

4 comentarios:

Sonseca dijo...

Ey nois, com va tot? espero que bé; ens mereixem unes vacances pagades per part de Banxui, ja que, Intergestión ha marxat com el Souvier - Duval quan ha vist que perdíem a quarts. Bé, tema de menjar i Karts, que passa? no em de fer alguna cosa els de l'equip el cap de setmana? Mentrestant us ho penseu, jo estaré aquí resistint els atacs del homosexuals amb SOCOMS, granades, mines anti persona, AK-7 i Dragunovs amb teleobjectius. Vinga nois ens veiem aquest finde.

Robinchel dijo...

Jo tb m'apunto família!!

Edu dijo...

Ei gent, jo també m'apunto.
Joel, pinta't una diana al cul...

Mark dijo...

Ei nois jo també m'apunto!!!! ara ja us dic ara que no penso anar amb un renault del Alonso jejeje. Avere si avui parlem i ens fiquem d'acord per demà. Deu!!