Actualitat Banxiu - Tram final temporada:

Hola banxuianos!! Aquí us deixo uns quants temes importants de l'actualitat Banxui:

1. Bon partit contra el Vietnam i victòria contundent per 7-3!!!

2. Ahir vam fer sorteig amb papeletes i aquest va ser el resultat per a la porteria:

22-2-2008 Divendres - 21:00 Pavelló Can Rubies: Banxui - Sada: Albert (Buki)
01-03-2008 Dissabte - 17:00 Pavelló Can Rubies: Banxui - Fermafix (Pite)
08-03-2008 Dissabte - 19:00 Exterior Can Rubies: Banxui - Ilerfred (Ras-mataz)
14-03-2008 Divendres - 21:00 Exterior Can Rubies: Banxui - Bar Teu Espai (Fran)
28-03-2008 Divendres - 23:00 Exterior Can Rubies: Banxui - Faltats (Edu)

El Ruben es va salvar al sorteig, però serà el primer suplent per si algú falla. Sinó ja passarà per la porta a la Copa.

3. Ens hem quedat sense diners a la caixa. Caldrà tornar a ficar diners:

Ahir vaig posar 20 € i crec que el Joel 10 €

A principis de temporada tots vam possar 140 €. Penso que el Iago que haurà jugat una mica més de mitja temporada hauria de posar 70 € i l'Albert, que en total jugarà 5 partits 30 € que és la part proporcional. Després ja farem comptes per si hem de possar algo més.

4. Hi ha més coses però ara tinc que marxar. S'accepten crítiques i suggeriments.

Força Banxui!!!

2 comentarios:

Pite dijo...

hola gent, e vist els horaris dels partits, i jo aquest quatrimestre tinc clase a bcn divendres fins les 20:45 per aixo us e d'avisar que no podre assistir als partits que es juguen divendres contra el sada catalunya i contra el bar el teu espai, i el de contra els faltats me va molt just(depen del cotxe del rob, jeje). Us aviso am antelació, pero weno sa de dir que el Iago esta actualment am una bona racha aixi k la meva absencia no es notara

Iago dijo...

Jo parlaré amb el Xavi sobre els diners. Per altra banda la meva presència en els 2 propers partits perilla bastant i per si acàs no compteu amb mi.