HORARIS DELS PRÒXIMS PARTITS:

BANXUIANOS TOTS:


El proper partit el tenim aquest divendres dia 13 a les 22:00 h al Pavellò de Can Rúbies contra Frankfurt Sapporo, els segons classificats de 1ª d'aquest any!!!! la quedada és a les 21:00 h al pàrking dels roures. Si us plau, confirmeu assistència, o almenys doneu senyals de que el blog no està mort!!! Va, que al final farem soparillo de fi de temporada!!!


A partir d'ara i mentre duri aquesta nova lligueta (de cinc equips, per tant un mínim de 4 partits) jugarem en divendres a les 21 o a les 22 h, excepte el dia 2 de juliol que jugarem en dimecres a les 21 o a les 22 h, ja que el divendres molts dels membres del Banxui marxem DE PARRANDA!!!


Us espero a tots aquest divendres, confirmeu assistència please, i porteu alguns eurets (calderilla) perquè estem pelats!

10 comentarios:

Robinchel dijo...

Ep, jo vinc!!!

Pite dijo...

Eis u sento gent pero jo akest divendres no puc venir k tinc examens el dilluns i el dimecres, dels altres partits krek k a 2 i podré anar segur, els altres noseneu dient dates perque la gent vagi sapiguent coses. Molta sort craks i a jugar com contra l'encofri k man dit k vau jugar molt be

Robinchel dijo...

Doncs vinga Pite, a foter-li canya i molta sort!! Necessitem al crack per als partits finals. El dimecres dia 2 de Juliol, sortirà un cotxe de Barna en viatge d'anada i tornada, així que els que us volgueu apuntar ja podeu anar treient tickets!!

Xavi, ja pots preparar bocates per sopar!!

Francesc dijo...

Robinchel. Jo i el Joel estarem presents al partit de divendres. Guanyarem a aquests de primera amb l'humilitat de sempre.

Edu dijo...

Collons una altra lligueta!Aquest Montull anar cobrant...Jo també vindré.

Robinchel dijo...

EL DIVENDRES PORTARE LA "COPETA" QUE ENS VAN DONAR!!

A VEURE SI TOTS CONFIRMEU L'ASSISTENCIA!!!


FINS DEMA!!

Iago dijo...

Que tal banxuians!!!
Jo també vindré amb l'AVE de les 16h, no de les 6 eh Roby.

Bé aneu pensant qui jugarà de porter que l'últim partit em vaig aborrir com una ostra, ja us val malparits, durant el partit estava desitjant un fallo de la defensa del banxui per a poder tocar pilota jajaja.

PD: El filldeputa del Montull està descafeinant la copa amb tants partits, al final els equips (com l'encofri) passaran de la lligueta i jugaran amb els paquets quina merda!!!

Iago dijo...

En aquest blog sempre estam els mateixos

Iago dijo...

Joel com tornis a fallar un gol sense porter surto de la porteria, banquillo o d'on sigui i te la tallo !!!!!!! i s'acabrà el tiracanyeo

Francesc dijo...

Sino hi ha ningú més que nestigui motivat, jo em poso de porter aquest partit.