Gràcies a tots per una gran victoria! 4-2 i cap amunt!

El blanc i el negre sempre es una gama de colors trista, jo prefereixo l'arc iris. Això es el que va passar la setmana passada i en contra aquesta. La setmana passada es va tenyir tot de blanc i negre, sense grisos,enfrontats entre si. Però aquesta setmana hem deixat el blanc i el negre a un costat i hem apostat per l'ac iris, l'equip. I es que l'equip es el mes important sempre. Cada ú te un rol, jo pos fai de presi-entrenador, i cada u te un pes en lequip es important. Nosaltres no som un equip de individualitats, som un colectiu!

Per això vull agrair a l'equip el partit que es va jugar ahir dissabte, erem un equip de veritat, i sobretot vull agrair a tots ke kuan hem poso en el paper d'entrenador i crido o esbronco o decideixo un canvi o una tactica s'hem respectes. Ahir estic feliç pq hem vau fer cas i vam jugar com un equip, vam aprofitar les nostres virtuts per guanyar clarament.

Realment penso que ahir vam fer un partit molt complet del primer a l'últim, i no vull destacar a ningú perque va ser l'equip qui va guanyar i tots vam aportar el que haviem de portar. I aprofintant que dic això m'agradaria que ningú es compares amb ningú quan acabem un partit o alhora de fer comparacions, tots hem sigut importants i si hem fet la temporada que hem fet a sigut gracies a tots.
Això si, estic convencut de que si haguessim estat tots en tots els partits ara tindriem ja un titol a les vitrines del club, de cara a l'any que be hem de fer poques i bones incorporacions, i bones hem refereixo que aportin allà que necessita l'equip: joc en equip i porteria.
Al llarg de la temporada s'ha demostrat que ens ha faltat gent i sobretot porters fixes.


Resumint hem de continuar pensant en clau d'equip aixì seguirem creixent, i més si al final les gestions del vice-president Robinchel de la Calzada remata les gestions que esta fent per crear oficalment Banxui com a club de futbol real.

Una victoria 4-2 contra els segons de segona (un equip ke ja es de primera), no es moc de pavo!

Una abraçada a tots i de nou moltes gracies per creure en aquest projecte durant tot l'any´. Per acabar un últim desig: recuperar a totes aquelles fitxes rezagades de cara a lany que be(nete, jordi -de vuelta de momento -, billy).

AMUNT BANXUI!

3 comentarios:

Robinchel dijo...

Moltes felicitats a tot l'equip per aquesta gran victòria!!

Aprofitant el post, us proposo per al Diumenge que ve anar tots a dinar després de jugar el partit. Com és l'últim partit que jugarem en cap de setmana, és un bon dia per fer un dinaret de cloenda de la temporada (sense descartar poder fer alguna cosa a les eliminatòries entre setmana. Estudiarem totes les possibilitats. Xavi, ens podries pagar l'AVE per pujar i baixar!)

Fins aviat!

Pite dijo...

Ei Rob se ma dit k encara ens quedara una eliminatoria de cap de semana(e sentit rumors).
De cara l'any k ve jo ja te dic Rob puc incorporar al porter que va venir l'altre dia al joc, i un jugador k a vingut algun cop al joc de la bola que tacticament juga be i que esta interesat(jo nomes u solto)jejej. weno el k mes va destacar l'altre partit vaig ser jo !!!! jajajaja, k va si encara gracies k vaig parar algo.

XAvi dijo...

Les sol·licituds i proves d'accés es faràn al acabar la temporada. Si algù esta interessat en fitxar que penji un video al you tube i despres al blog i votarem les incorporacions.

Roby, no pago ni un duro! Ke soy el mas kanino del equipo! Ara si baixeu jo fai bocatas!