Us proposo una excursió el matí de dissabte dia 5

Ei equip!!

Primer, avui divendres a les 10 partidillo. Fran i jo segurament arribarem directes al camp des de Barna.

Segon: Fa uns dies em va comentar el Iago, que ell i el seu germà es volien apuntar un dia a fer una excursioneta per la muntanya (no pel pirineu, per aquí a prop). El Ruben també és un gran aficionat a l'excursionisme. Per tant us proposo com a un altre tipus d'entrenament, per a aquest dissabte dia 5 pel matí fer una bona excursioneta per les muntanyes més properes. Així fem una cosa diferent i depurem una mica l'alcohol de cap d'any. Que us sembla?? No us preocupeu que la ruta no us decebrà!

Si esteu interessats envieu comentari i després del partit ho acabem de parlar! Fins ara!!!

3 comentarios:

Francesc dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Francesc dijo...

Jo no podré venir demà que tinc un dinar. Deixeu-m'ho per una altra setmana. Vinga fins la tarda.

Marc avui em toca a mi de porter!!

Iago dijo...

Jo m'hi apunto. Li diré al Miguel i al Toipe si volen venir. Fins al partit.